9 Mart 2013 Cumartesi

Yardımınıza ihtiyacım var :)

Kızlar size işim düştü , bana yardım edin :)
Yüzümdeki tüyler için epilasyona gitmek istiyorum , bir çok foruma bloga baktım eşe doşta sordum her kafadan farklı bir ses çıktı.
Lazer epilasyon yüz için çok uygun değilmiş sanırım , yani çoğaltıyormuş ya da kesin çözüm vermiyormuş öyle bir şeyler bazısı da diyor kesin lazere gitmelisin.En çok tutulan yöntem sanırım iğneli epilasyon , hem daha ucuz hem de kesin çözümmüş fakat  yaptırılan yerinde büyük bir etkisi var sanırım öyle her yerde yaptırılmazmış.

Sizin bu konuda bir bilginiz var mı ? Ne yapmalıyım sizce ? Önerebileceğiniz yöntemler yerler var mıdır ?


8 yorum:

  1. Kesinlikle lazerli epilasyon, çene altı ve bıyık bölgemde ki tüyler azalmıştı.. Ama seanslara devam edemedim. Şimdi yine çıkıyor haliyle. Ama devam etmiş olsaydım sonsuza kadar kurtulacaktım.İğneli epilasyonu seyretmiştim berbat bir şeydi. Yüzde düşünemiyorum bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İğneli epilasyon çok zor gözüküyor , çok acıyormuş bi de tek tek kıl diplerine iğne ayy cidden zor :D lazer daha mantıklı gibi.

      Sil
  2. Ben lazere gittim ve çok faydasını gördüm, yüz bölgesinde biraz sabırlı davranman gerek en az 6-8 seans diye en başında söylüyorlar zaten, iğneli epilasyona gelince bana en itici gelen yöntem o ve genellikle bölge çok sorunlu değilse yapılıyormuş duyduğuma göre ben o yöntemi tercih etmedim. Lazerde daha çok çıkartıyormuş muhabbeti şundan kaynaklanıyor; yüzde var olan sarı tüyleri siyahlaştırıp daha sonraki seanslarda bitirdiği için öyle düşünülüyor, sonuna kadar devam etmek gerek diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lazer daha az acılı ve daha sağlıklı sanırım , bi de sabır işi tabii yarım bırakmamak lazım.Sanırım iğneli epilasyonu eliyorum lazer daha mantıklı geldi şu an :)

      Sil
  3. Fotoğraflarından gecenin bu saatinde yanlış görmüyorsam beyaz tenlisin muhtemelen tüylerin siyahtır. Lazer için en ideal kombinasyon sendeki. Ben esmerlikle buğdaylık arasında sıkışıp kalmış ara tondayım tüylerim yine siyah ama lazer için beyaz olmak daha avantajlı. Gecenin bu saatinde üşenmeyip yazıyorum bak ben ettim sen etme çok pişman olursun yaklaşık 1.5 senedir lazere gidiyorum ama ısrarla çıkıyor da çıkıyor bitmiyor arkadaş. Eğer "kıl" denecek kadar kalın değilse sakın ama sakın bulaşma çünkü gerçekten yayıyor olmayan tüyleri var ediyor ama ne yazık ki yok etmiyor ve ben öyle güzellik merkezi zart zurt gibi kıytırık osuruktan tayyare bir yerde de yaptırmıyorum kliniğe gidiyorum ama gel gör ki bu bir takım acı gerçekleri değiştirmiyor. Bende daha önce kulağa yakın yerde olan ayvacık tüylerinden bazıları kıl gibiydi ve çenemde de öyleydi zoom yapınca yanağımda da tüy vardı ama inan ki lazerden sonraki kadar kalın ve çok değildi. Koltuk altına da yaptırıyorum oradan über memnunum çünkü yüzdeki gibi ince yapılı tüyler değil ki sen nette bi bakınca görmüşsündür zaten yüz bölgesi lazer için çok da uygun değil. Yapma gözünü seveyim ağlamak istiyorum sayın seyirciler ben çok ama çok çok çok pişmanım ama maalesef geri dönüşü yok yani yaptım bi salaklık sen yapma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncellikle teşekkür ederim yorumun için.Ben aslında açık tenli değilim , fotoğraflardaki ışıklar yüzünden beyaz çıkmışım yanii aslında sanırım pek uygun değilim lazer için :) Kıl denecek kadar da siyah değil tüyler , en çok çekindiğimde o benim ya lazerden sonra kalınlaşır ve öyle kalırsa diye.Nasıl kararsızım şu an anlatamam , iğneli epilasyon kesin çözümmüş yüz için yani hormonal bir bozukluk olmadığı sürece yapıyorlarmış ve yaptıran hemen hemen herkes çok memnun. Sanırım ten rengine , tüylerin kalınlığına be yaptırılan yere göre değişiyor sonuç.Ben bu konuyu biraz daha araştıracağım sanırım :)

      Sil
  4. bir tanıdığım iğneli epilasyonu yüzü için yaptırdığın delik delik olmuştu gözenekler genişliyor sanırım lütfen epilasyon yaptırmayın bence cildinizi sevin sevmeyi deneyin çünkü bende de bıyık bölgesi değil yanaklara doğru olan kısımda tüyler var ballı maske tüy köklerimi beslemişti şimdi elimden geldiğince kafaya takmamaya çalışıyorum,lazer epilasyon kesin çözüm değilmiş yurt dışında da modern ağda olarak geçiyormuş haberiniz olsun yani tüylerden tamamen mümkün olmayabilir

    YanıtlaSil
  5. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para için garanti

    İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    Whatsapp: +15184181390
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...