30 Mart 2013 Cumartesi

Maybelline : Lasting Drama Gel Eyeliner 06 Black Pink Diamonds


Aslında siyah dışında başka renklerde eyeliner kullanmayı pek tercih etmiyorum ama bu güzeller güzeli rengi görünce fikirlerim biraz değişti.



Öncellikle Maybelline iyi ki ve iyi ki jel eyeliner yapmış diyorum.High-end markaların jel eyelinerları kalitesinde ve onların yarı fiyatına satılıyor.Şimdi MAC , Inglot ve Bobbi Brown gibi bu konuda çok başarılı olan markaların jel eyelinerlarını bir kenara bırakıp bu ürüne bi şans veriyoruz.


Ben de iki rengi mevcut , biri şimdi bahsedecğim Black Pink Diamonds diğeri ise şu yazımda bahsettiiğim Intense Black.




Aslında rengini tanımlamak oldukça zor.Siyah eyeliner'ın içine pembe ışıltılar koymuşlar diyebiliriz ama o kadar da basit değil.Aslında tam da siyah olmayan bir rengi var , içindeki pembe ışıltılar siyahı biraz kırmış anlaşılan ve rengi biraz mürdüme kaymış.İçinde 'pink diamond' lar o kadar güzel parlıyolarki , hele ki güneşli havalarda çok hoş bi görüntü oluşuyor :)

Neyse efendim ben sizi en iyisi görsellerle baş başa bırakayım , ordan daha kolay anlaşılır :)








Nasıl buldunuz ? Ben rengini çok beğeniyorum :) Kalıcılığını merak edenler varsa , oldukça kalıcı bir ürün gün içinde akma veya bozulma yapmıyor.Bir de ürünün kutusundan rahatça kullanabileceğiniz bir eyeliner fırçası çıkıyor.İndirimdiz fiyatı ise 24 tl.

Yarın sonlanacak olan çekilişimde bu ürün de mevcut , hala katılmamış olanlar varsa katılmak için tık tık

7 yorum:

  1. Rengi ne kadar güzelmiş:) Bende de bu eyeliner'ın siyah, lacivert ve kahverengisi var. Çok severek kullanıyorum. Sen de güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bi rengi var , sen de iyi günlerde kullan teşekkür ederim :)

      Sil
  2. İşte aradığım renk !! Oooofff.
    Bir türlü bulamadım burda bundan , inatla gelmiyor :( Güle güle kullan.
    Madem hediye çekilişinde var hemen katılıyoruuumm !!!
    Bloguna da bayıldığımı söylemem gerek <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederim nazlı çok mutlu oldum <3 :) Hem belki sana çıkar çok da yakışır sana bu renk :)

      Sil
  3. Allahımm ben bu renge bayılıyorum, çok çok güzel ama elimdeki eyeliner'lardan biri bitmeden kesinlikle almayacağım :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bitince elindekiler bunu bi dene rengi çok çok güzel , ya da şöyle anneler gününde güzel bi %50 indirim olursa o zaman da alınabilir :)

      Sil
  4. Bende çok seviyorum bu ürünü. :) Fotoğraflarda harika canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...