7 Mart 2013 Perşembe

YSL-Blush Radiance No:01

Öncellikle herkesden özür diliyorum çünkü 5 6 gündür internet bağlantım olmadığı için yeni yazı giremedim :( Neyse bu hafta sonu bol bol yayın girerek telafi etmeye çalışacağım :)

Pembe tondaki allıklarla çok iyi anlaştığımı söyleyemeyecğim , her ne kadar renklerine vurulup alsam da koyu tenime çok iyi renk vermiyorlar.Ben biraz daha koyu tonlu allıkların insanıyım sanırım , kahverengileri , koyu turuncuları ve koyu pemde-bordo arası renkleri hem kendime daha çok yakışıtırıyorum  hem de yüzüm çok iyi taşıyor.


YSL benim için aşmış bir marka , daha başarılı markalar vardır eminim ama ben çok fazla seviyorum bu markayı.


Daha önce allıklarını hiç denememiştim geçen sene mayıs ya da haziran ayında aldığım bu allık iyiki de almışım dedirtiyor açıkçası.Ürün 4 gram o yüzden uzun süre boyunca kullanabilirsiniz , renk vermesi çok başarılı eğer iyi bir fırça kullanıyorsanız (Real Techniques is may göörl) bir iki fırça darbesiyle tam rengini veriyor.Ben gün içinde 6 7 saat boyunca tazeleme ihtiyacı duymuyorum uzun süreli bir kalıcılığı var , çok uzun süre dışarıda kalıyorsanız tazeleme ihtiyacı duyabilirsiniz.


Ki YSL onun içinde bi kolaylık sağlamış , ben bu allığı www.luxybox.com'dan aldım -ben toplamda üç ürün almıştım sağolsunlar çok tatlılar bana bir adet 30 ml Burberry parfüm hediye etmişlerdi <3- allık kadife küçük bi çantada geliyor içindende minik bi fırça çıkıyor , tam çantaya atıp çıkmalık :)



Bendeki allığın numarası 01 ama toplamda 8 farklı rengi mevcut , diğer çeşitlere bakmak için tık tık .

Tavsiye eder miyim ? Fiyatı 97 lira , maalesef biraz pahalı :( o yüzden muhakkak bir mağaza da deneyip rengini seçip ona göre alın derim.Biraz daha ucuz olsaydı muhakkak hiç düşünmeden alın derdim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...