17 Mart 2013 Pazar

essence quattro far paleti : 05 to die for



Bu far paletini gördüğümde bana 'aa ben bunu alayım muhakkak' dedirten iki şey var : ilki günlük kullanıma çok uygun , her makyaj severin kolaylıkla ve severek kullanabildiği renkleri barındırması oldu , ikincisi ise fiyatı ( 10 ya da 12 lira gibi bi fiyata aldığımı hatırlıyorum).Yaz aylarından beri haşır neşiriz kendisiyle , the Balm'ın nude 'tude paletini bi kenara kaldırdım bu aralar en çok bu minik paletle makyaj yapıyorum.



İçinde 4 farklı renk far bulunuyor.




Beyaz olan far'ı kullanmayı çok tercih etmedim , böyle beyaz renk farların göz kapağındaki duruşunu kendime pek yakıştıramıyorum ama kaş altını ve göz pınarını aydınlatmak için çok uygun bir renk.

Renk tanımların çok iyi olmadığı için ben ikinci renge kısaca 'sedefli açık bi pembe' diyeceğim sizin kafanızı çok karıştırmadan :) zaten fotoğraflardan tam rengini görebiliyorsunuz.Ben bu rengi günlük farım ilan ettim , hemen hemen her gün sürüyorum.



Alttaki iki far'ın biri koyu ve mat bir kahvrengi , diğeri ise içinde sarı ışıltılar bulunan bir kahve.İkisini de gölge yapmak için kullanıyorum.

Renkler iyi hoş çok kullanışlı peki ya kalıclığı nasıl derseniz eğer , çok kalıcı değiller.Far bazı ile kullanmanızı öneririm çünkü far bazı kullandığınız zaman hem renkler daha iyi ortaya çıkıyor hem de farlar 5 6 saate kadar dayanıyor göz kapağınızda.

Eğer bu paletteki renkleri seviyorsanız ve sık sık kullanıyorsanız bu paleti alın derim çünkü fiyatına göre bayaa başarılı bir ürün.

Herkese iyi pazarlar :)

7 yorum:

  1. Bunu almayı çok istiyorum aslında ama elimdeki benzer tonlardaki farlar yüzünden vazgeçiyorum hep:/

    YanıtlaSil
  2. Bir de şey yorum yazarken doğrulama kodu çıkıyor bloğunda. Bazen birkaç kere takılıyorum bilirsin çok karışık oluyorlar. Onu kaldırırsan yorum yazmak daha eğlenceli olabilir:) Sevgilerimle ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay öyle bi doğrulama kodu çıktığını ben bilmiyodum :/ bilsem hemen kaldırırdım ay çok saçmaymış o. Bu arada elindekiler bitince direk buna yönelmelisin :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ediyorum valla ben öyle bi kod çıktığını bilmiyodum söylediğin çok iyi oldu kaldırdım şimdi :)

      Sil
  3. ben de gri tonları olan var cok memnunum renklerınden sımlı degıl ya o yeter bana
    ve kalıcılığı prımersız cok kotu haklısın rıval de loop primer ile süper oluyo bence
    ve ben bu rengı ındırım olursa anneler gününde alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı şekilde gri olanı alıcam indirim olursa :) gerçi indirimsiz de makul fiyatlı ama olsun.Rival de loop primer ne zamandır aklımdaydı benim onu da edinemkte fayda var :)

      Sil
  4. Merhaba, bloğunu takibe aldım, sende bakarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...