23 Mart 2013 Cumartesi

Hediye Sevinci :)


Dün elime 724makyaj'ın dünya tatlısı sahibesi Aysel'den çok tatlı bi paket geçti.
Daha önce hiç bb krem denemediğim için bana diadermine'in bb kremini yollayacaktı ama doldurmuş da doldurmuş paketi , nasıl sevindiğimi anlatamam :) Pakedin içinde bi tane daha bileklik vardı ama o kolumda olduğu için fotoğrafını çekmeyi unutmuşum.


Ben de bu hediyeleri hemen sürdüm sürüştürdüm.Ayrıca bb krem benim aradığım şeymiş sanırım , daha önce neden almadım hiç bilmiyorum artık fondötenlerin pabucu dama bi süreliğine.Tüm yüzüme ellerimle bb kremi yaydım , daha sonra flormar'ın ultra black eyeliner'ını göz kapağıma dağıttım üzerine de essence'in farını uygulayıp dağıttım.Göz kalemi olarak da flormar'ın ultra black eyeliner'ını kullandım.Dudaklarda ise emily 205 numaralı lip pencil var.Tüm hediyeleri çok sevdim :)



Sivilcelerini Yves Rocher'un pure system blemish corrector'ı ile kapatıp kurutacağımız arkadaşım da çok sevinçli :D

Böyle güzel insanlar ve sizin gibi takipçiler kazandığım için de iyi ki açımışım bu blogu diyorum bin kere ! 


Herkese iyi haftasonları



6 yorum:

  1. Arkadasin ne kadar tatli gülüyor :-)
    Makyajin harika, cok dogal ve saglikli görünüyor cildin! Yanaklarda ne kullandigini merak ettim dogrusu, cok güzel görünüyor o renk. :-) Güle güle kullan canim, Aysel ablam zaten kocaman kalpli seker mi seker bir insan, bir sey gönderirim dediginde daha cok gönderecegi belliydi zaten :P haha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , senin makyajlarının yanında hiç bi şey değil gerçi bu :)) Yanaklarımda essence'in home sweet home koleksiyonudaki pembe allık var onu yazmayı unutmuşum :) ama çok hafif uyguladım onu.

      Sil
  2. Ay şimdi gördüm, ne tatlısın! bb kremi sevmene çok sevindim:) ayrıca arkadaşın da çok şeker^^

    öperim kuzum! :)

    YanıtlaSil
  3. Ayselciğimiz öyle süper bir insan =)) hayırlı olsun^^

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...