2 Mart 2013 Cumartesi

8 Mart İndirimden Alınacaklar

Selam sevgili okurlar ! Bildiğiniz üzere 8 Mart Dünya Kadınlar Gününde Gratis ve Watsonslarda büyük indirimler oluyor , ben de uzunca bir süredir alacaklarımı erteleyip indirime sakladım kendimi :)

Şöyle bir bakalım neler almak istiyorum :





1)the Balm Bahama Mama : bu bronzer hakkında hiç kötü bir yorum okumadım , aynı zamanda ışıltısı olmayan bir bronzer almak istiyodum bu almak istediklerimin en başında yer alıyor.

2)the Balm Meet Matt(e) Palet : kullanan herkes bu ürünü de çok beğeniyor.Far paletlerini de ciddi anlamda çok seviyorum aynı şekilde mat farları da.Bu da umuyorum indirimden sonra makyaj çantama girecek :)

3)Maybelline Gel Eyeliner : şu yazımda bahsetmiştim bu ürünün ne kadar mükemmel olduğundan.Bende siyah rengi var fakat ben pembe ışıltılı olanına fena halde kafayı takmış durumdayım.Eğer güzel bir indirim yaparlarsa bu ürüne siyahını da yedeklerim diye düşünüyorum.

4)essence lipliner : aslında indirimi beklememe gerek yok çünkü zaten çok makul bir fiyatı var 3.5 tl.Tabii indirimden kapmak da fayda var :) Ben kırmızı olan rengini kullanıyorum ve çok aşırı memnunum herkese tavsiye ederim.Alın anacım , muhakkak alın =)

5) the Balm Balm Jovi Palette : paleti çoook çoook istiyorum ! öyle böyle değil yanii.Ben hafta içleri okulumun uzak olduğu için arkadaşımla öğrenci evinde kalıyorum haftasonları geliyorum anne evine o yüzden böyle aydınlatıcı far ruj ve allık bir arada bulununca bana da kolay oluyor taşıması etmesi , az yer kaplaması özellikle.Umarım tükenmez bu palet de alabilirim.

6) Rimmel Kate Moss Lipstick : şu yazımda 107 numaralı rujdan bahsetmiştim.Kesinlikle çok memnunum , başka renklerini de denemek istiyorum.İndirimsiz fiyatı da çok uygun gerçi 12,99




7)Bourjois healthy mix serum foundation : yine yeniden olumsuz pek bir şey duymadığım bir ürün.Kokusundan dolayı da çok merak ediyorum 

8)Rimmel Stay Matte Pressed Powder : şu an Inglot'un pressed powder'ını kullanıyorum ve çok memnunum aslında pudraya ihtiyacım pek yok gibi.Fakat mat bitişli pudralardan denemek istiyorum ve küçük bir araştırma sonucu bu ürünün başarılı olduğunu okudum ve almaya karar verdim.

9) Garnier Saf & Temiz 3ü 1 arada : ben bu markanın yüz peelingine bayılıyorum ! Kaç tane bitirdim haddi hesabı yok.Bu istediğim ürünü hem maske hem peeling hem de temizleme jeli olarak kullanabiliyorsunuz , bolca stoklarım umarım.

10) Danielle Laroche Göz Kremi : bu marka Gratis'e geldiğinden beri sebepsiz şekilde bi merak oluştu bende.Araştırma yapmadım ona rağmen alıp denemek istiyorum.

11) Garnier Saf&Temiz Nemlendirici Krem : yağlı bir cildim var o yüzden matlaştırıcı ürün arayışındayım hala gönlüme göre bir krem bulamadım , umarım bu işe yarar.




12)essence allık fırçası : sadece pembe olduğu için istiyorum :) şaka bi yana essence'in fırçalarından memnunum , bu da güzel çıkar diye düşünüyorum.

13) the Balm fırçalar : kullanıpta beğenmeyeni henüz görmedim , artık o gün bahtıma ne çıkarsa bir kaç adet toplamayı düşünüyorum.


Gratis ve Watsonsda indirim olacak o kesin , lushda indirim olur mu bilmiyorum ama umarım olur :) 

Lemon Fluttery tırnak eti bakım kremi olarak geçiyor , henüz denemedim ama okuduğum kadarıyla çok başarılı bir kremmiş sürdüğünüz zaman ellerinizi manikürlü gibi gösteriyomuş.Yemin ederim sıkıldım manikür yaptırmaktan ya , sen tek umudumsun :)

Herbalism gene yağlı ciltler için temizleyici bi ürün , kokusu dışında pek kötü bir yanı yok gibi duruyor.


Benim indirimden almak istediklerim bunlar , biliyorum çok kalabalık bir liste oldu ama dediğim gibi tüm alışverişimi o güne bıraktım resmen :) Sizin almak istedikleriniz neler ?

Bu arada o gün sabah erkenden gideceğim mağazalara sanırım , daha kolay bir paylaşım ortamı oluşsun diye twitter üzerinden ne ne kadara inmiş yazmamı isterseniz yazarım :)

twitter adresim@bayan_kozmetik
instagram adresim : bayankozmetik

11 yorum:

  1. İndirimler sadece 8 Mart günü mü olur, yoksa mesela 3 gün-5 gün falan mı :/ bir bilgin var mı geçen senelerden en azından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam sadece 8 Martda yapıyorlar %50 indirimi :/ keşke daha uzun sürse

      Sil
  2. Aynen keşke 8-9 mart arası sürseler ama işte dağıtıyorlar standtları insan gibi almıyorlar onun bunun ağzını açıp rezil ediyorlar gıcık oluyorum öyle insanlıktan çıkmış tiplere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya , tester olmadığı halde tüm ürünleri açıp bırakanlara ben de sinir oluyorum ://

      Sil
  3. O rimmel London pudra cok cok iyi super hatta bem stoklucam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet herkes öyle diyor ! Bi de essence'in bu tarz matlaştırıcı pudrası varmış onu da merak ediyorum aslında belki onu da alabilirim

      Sil
  4. Selam,

    8 Mart wish listendekilerin hepsi çok güzel ürünler, tümüne kavuşmanı diliyorum.Bende dört gözle bekliyorum o günü.Bayağı uzun bir listede bende var:)

    Lush'tan bende Lemon fluttery tırnak bakım ürününden almak istiyorum.Birtürlü yola getiremedim tırnaklarımı.Sally Hansen'den de Intant Cuticle Remover almak istiyorum.Umarım indirime girer S.H. oje ve bakım ürünleride.

    Sabah erken gitme konusunda haklı olabilirsin.Lütfen indirimleri paylaş, merakla bekliyorum.Bende o gün aldıklarımla ilgili bir post yayınlamayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öncellikle :)
      Sally Hansen'ın Instant Cuticle Remover ürünü bayaa mucivezi bir ürün ben kullanmadım ama kullanan bir arkadaşım var çok memnun , o da indirimi girirse o da alınabilir aslında çünkü tırnak etlerini aldırmak .
      Ben açılış saati gibi Gratis-Watsons-Lush-Sephora sıralamasıyla gezeceğim hepsini , ürünler ne kadara inmiş hepsini paylaşırım twitter ve instagramda :)

      Sil
  5. The Balm'dan bir palet.
    Kate Moss rujlarından birkaç adet daha.(Elimde bir tane var ve çok seviyorum rengini)
    Lush'tan bende birşeyler kapabilirim üşenmezsem ilk defa. :
    The Balm'ın fırçalarındanda kapabilirim,fırça fakiriyim çünkü.
    Bakalım artık.

    Blogunu çok sevdim,bende beklerim! :)
    tekaska.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ben de aynen fırça fakiriyim ya :) Balm'ın özellikle balmjovi paletini çok merak ediyorum , herkes çok beğeniyor çünkü

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ürünler ya lush malesef indirim yapmadığı gibi internet üzeri siparişlerde tester sorunu yaşatıyor kimine fazla fazla gönderiyor kimine hiç göndermiyor yazılan e maillere dönülmüyor biraz egolu bir marka sanırım ama ürünleri çok güzel ya özellikle şampuan sabun scrubları :D Bu arada koyu ruj sevmeyen biri olarak rımmel kate 04 numara fethetti benim gönlümü denemelisin ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...