15 Mart 2013 Cuma

Bloglovin'

Google Reader 1 Temmuz itibariyle ortadan kalkıyor ve yerini Bloglovin' e bırakıyor.Ben de Bloglovin' deyim! Siz takipçilerimi kaybetmek istemiyorum ve beni orda da yalnız bırakmayacağınızı düşünüyorum :)

Bloglovin' de sevdiğiniz blogları takip etmek için ilk önce e-mail adresinizle siteye üye olmanız gerekiyor.Üye olduktan sonra mailinize gel linke tıklıyorsunuz ve karşınıza şöyle bi şey çıkıyor ;



Import from Google Reader'a tıkladığınızda hali hazırda izlemiş olduğunuz blogları bloglovin' e de eklemiş oluyorsunuz.

Şimdiden beni orda da yalnız bırakmayacağınız için teşekkürler :)

Beni bloglovin' de takip etmek için tık tık.

3 yorum:

  1. peki hali hazırdalar eklendi sonra? bugun yaptım yarın birini takip ettim diyelim otomatıkman eklenecekmi oda ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım o da eklenicek cevap biraz geç oldu özür dilerim :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...