9 Temmuz 2013 Salı

Mim-Ben Kimim ?

Sevgili Oreo Seven Kız beni mimlemiş :) Bu mim için sana teşekkür ediyorum canım ve direk sorulara geçiyorum 

Ben kimim?
Öncelikle ismim Enise , 22 yaşındayım ve Endüstri Mühendisliği okuyorum.Part-time olarak da garsonluk yapıyorum. 

Blogumun adı nereden geliyor?
Blogumun adı tamamen son dakika da karar verilmiş bi isim , çok kafa patlattık ama bi türlü içime sinen bi isim bulamadım açıkçası en kolayı bu oldu.

Blog açmaya nasıl karar verdim?
Blogu açmadan önce yaklaşık bi sene kadar hemen hemen tüm makyaj bloglarını okuyodum , bazı bloggerların gerçekten kafayı PR ürünleriyle bozduğunu ve en kötü ürünlere bile 'aaaay bunlar çok güzel hemen alın' diye yorumlar yaptığını fark etmeye başladım ve ben de o bloggerlara güvenip tonla saçma sapan ürün aldım.Bu sebeple aslında kendi blogumu açıp objektif yorumlar yapmak ve objektif yorumlar yapan bloggerları izlemek ve onlarla sohbet etmek fikir alışverişinde bulunmak için açtım.Aslında biraz da gerçekten ilgi duyduğum şeyler hakkında yazmak istedim.

Neden kozmetik blogu?
Çok şeye ilgi duyarım ama en çok ilgi duyduğum konu kozmetik sanırım , hiç makyaj yapmayan bir annenin çocuğu olarak küçüklükten beri Avon kataloğ elimden düşmezdi bu yüzden kozmetik blogu :)

Kişiliğim
Bu konu hakkında ne söyleyeyim bilmiyorum , tipik Yengeç burcuyum diyeyim siz anlayın.

Hoşlandıklarım
Özellikle sıkıntıdan patladığım şu günlerde dizi izlemek diyebiliriz.Kitap okumak , fotoğraf çekmek ve yemek yapmak en büyük ilgi alanlarım sanırım.Onun dışında kahve olmadan asla diyenlerdenim.

Hoşlanmadıklarım
Okul.Benim kadar korkunç okul sevmeyen bi öğrenci daha yoktur sanırım bi an önce bitsin de işime gücüme bakayım diye gün sayıyorum.


En çok sevdiğim makyaj malzemem
Eyeliner , göz altı kapatıcısı ve kırmızı ruj

Çantamda olmazsa olmazım
Şarj aleti , makyaj çantam , ıslak mendil ,deodorant , kalem ve kitap.

En son okuduğum kitap
Jean - Paul Sartre ' den Bulantı

Ben de  bu mim'i eğer yapmadılarsa beni takip eden tüm blogger arkadaşlarıma gönderiyorum :)

6 yorum:

  1. Ne güzel bir isimmiş o öyle canım benim,ismin gibi bahtında güzel olur inşallah eniseciğim. Yengeç burcu karakterliyse eğer tadından yenmez,en sevdiğim bir burç türüdür!herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim iyi dileklerin için :)) senin de her şey gönlünce olsunn :))

      Sil
  2. Kahve olmadan bende yapamıyorum :) seni tanımak çok güzel. Yeni yazılarını bekliyorum o halde öpüldün canım:)

    YanıtlaSil
  3. Adını öğrendiğime çok sevindim ^^ Bayan Kozmetik diye hitap zor oluyordu :) Bulantı'yı ben de okumayı düşünüyorum. Beğendin mi? Daha önceden Sartre'ın felsefe yazılarını okumuştum. Nasıl bir kitap?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ilk Sartre romanım oldu bu kitap , kitabı okurken sanki ben konuşuyomuşum ya da ben yazmışım gibi hissettim , çok rahat yakınlık kuruluyo kitapla.Nasıl anlatsam bilemedim ama insan hayatını ve ona karşı olan bulantıları anlatan bi kitap aslında.Bence sen de okusan seversin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...