15 Temmuz 2013 Pazartesi

L'oreal Causse 501 Bonnie

Rimmel markası Apocalips rujlarını çıkardığından beri likit rujlara karşı bi zaafım oluşmaya başladı , fırsat buldukça farklı markaların likit rujlarını denemeye çalışıyorum.


 Gratisde bu ay loreal dudak ürünleri %30 indirimli  , fırsat bu fırsat diyerek 20 tl'ye kendime bir adet edindim.


 Turuncu tonlarda bi ruj aradığımdan tercihim capcanlı bir turuncu renk olan Bonnie oldu.

Aynı zamanda altın rengi ambalajını da çok şık bulduğumu söylemeliyim

Rujların yapısı çok hafif resmen su gibiler , bu yüzden rengini vermek için iki kat sürmek gerekiyor.Belki dudak renginiz koyu değilse bi kat sizin için yeterli olabilir.Apocalipsler renk verme açısından daha başarılı.



 İçinden çıkan aplikatörle dudak sınırlarını taşırmadan çok rahat uygulama yapılabiliyor bu yönünü çok sevdim.

 Yapış yapış bir his bırakıyor , tabii lipglosslar kadar çok olduğu söylenemez.Bu benim en sevmediğim özelliği oldu.


Klasik Loreal rujları gibi kokuyor  , Apocalipsler kadar yoğun ver çirkin bir kokusu yok.

İçinde herhangi bir sim / sedef yok.Islak bir bitişi var mat değiller fakat o ıslak görünüm 20-30 dakika sonra kayboluyor , keşke daha uzun sürseymiş.

Kalıcılık konusunda başarılı , sigara ve su içmeye dayanıyor ama yemek yedikten sonra tazelemeniz gerekiyor.Apocalipslerden daha kalıcı olduğunu söylemeliyim.

Hafif yapısı ve kalıcılığıyla benim sevdiğim bir ruj oldu , yaz aylarında bu tip likit rujları kullanmayı daha çok seviyorum.Hazır bu ay Gratisde %30 indirim varken başka renklerini de almayı düşünüyorum.

Siz nasıl buldunuz ?

2 yorum:

  1. Lorelın kalem rujlarını merak ediyorum bende,sana çook yakıştırdım bu rengi bebeğim güle güle süresin inş !! ((:

    Sevgiler öpücükler :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol kuzum , ben de aşırı merak ediyorum onları bu ay bitmeden almak lazım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...