4 Temmuz 2013 Perşembe

Down Under Natural's vs. Avon Advanced Techniques Argan Yağlı Saç Bakım Serumları

Argan yağı içeren saç bakım ürünleri piyasaya çıktığından beri bi çoğumuz merak edip bu ürünleri denemişizdir.En çok beğenilen daha doğrusu kullanılan iki farklı markanın (Down Under Natural's ve Avon) argan yağlı saç bakım yağlarını denedim ve yorumlarımı sizle paylaşmaya hazırım.




Argan yağı içeren üründen benim çok ahım şahım bi beklentim olmadı açıkçası , saçlarım kuru ve uçları kırık o yüzden tek beklentim saçlarımı parlatsın ve biraz daha sağlıklı göstersin oldu.Nitekim iki üründe bunu karşıladı diyebiliriz.

Öncellikle Avon'un ürünü 30 ml ve yanılıyorsam düzeltin ama 8-12 lira arası bi fiyatı var , D.O.N'ın ürünü ise 125 ml ve fiyatı 20 lira o yüzden fiyat ve ürün çokluğu açısından Down Under Natural's kesinlikle daha mantıklı bi seçim olur.


Benim saçlarıma asla 'mercimek tanesi kadar' ürün yetmiyor , biraz daha bol keseden kullanıyorum.Bu yüzden iki üründe benim için pek bereketli çıkmadı hele Avon'unki bir ayda falan bitti.İkisinide saçlarım ıslakken saç uçlarıma uyguluyorum , saçlarım kuruduğunda ise gerçekten parlak ve nitekim biraz daha canlı ve sağlıklı gözüküyorlar ama asla yağlı durmuyolar.İkisinin de kendine has rahatsız etmeyen kokuları var fakat D.O.N'ınki biraz daha baskın ve ağır o yüzden kokuya karşı hassasiyetiniz varsa sizi rahatsız edebilir.Yumuşatma ve parlaklık dışında da iki ürününde herhangi bir kırık tedavi etme özelliğini görmediğimi söylemeden geçmek istemiyorum.

Ben iki üründen de memnun kaldım diyebilirim ama sanki Avon'unkini daha çok beğendim.İki üründe beklentimi karşıladı ama Avon'unki sanki daha bi güzel yumuşatıyor ve parlatıyor o yüzden sanırım elimdeki bitince tekrar Avon alacağım , ama daha öncede söylediğim gibi fiyat açısından kesinlikle Down Under Natural's daha hesaplı.

Siz hangi ürünü daha çok beğeniyorsunuz ? Kullanıp memnun kaldığınız Argan yağlı ürünleri paylaşırsanız çok sevinirim :)

 

4 yorum:

  1. Avonun serumu kesinlikle sahane. Bu ay 5.90a kadar dusmustu yaklasik bir 6 tane falan aldim :)

    YanıtlaSil
  2. Avonun bu ürününü sanırım denemeyen bir ben kaldım:) down under serisinden ısıya karşı koruyucu serumu var onu kullanıyorum oldukça hesaplı ve 3 aydır kullanmama rağmen çeyreğine inemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence avonu da denemelisin bayaa mükemmel :)Oo üç ay mı valla ben bi aydır kullanıyorum yarısı bitti sanırım ben de bi sorun var :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...