18 Temmuz 2013 Perşembe

Favori Saç Bakım Ürünü - Elseve Re-Nutrition Besleyici Bakım Kremi

İşlem görmüş ve yıpranmış saçların çilesini gerçekten sadece çeken bilir.Taramaya çalışırsınız kolay taranmaz , şekil vermeye çalışırsınız sonuç saçma sapan bi şey olur hele o cansız sağlıksız görüntüden bahsetmiyorum bile.



Bir çok markanın şampuanını , saş kremini maskesini vs denedim ama hiç biri şimdi bahsedeceğim bu ürün kadar yararlı olmadı.

Kendisiyle uzun süredir bayaa iyi anlaşıyoruz hatta kendisi üçüncü şişem olur :)

Kurumaya eğimli ve kuru saçlar için olan bu Arı Sütlü bu ürün saçlarımı hiç bi kremi yumuşatmadığı kadar yumuşatmayı başardı.Saç uçlarım feci kırıktır ama inat işte kestirmiyorum uzasın diye , kırıklar yüzünde çok sağlıksız görünüyor saçlarım ama bu krem o kadar güzel parlatıyorki saçları saçlarım çok sağlılkı görünmeye başladı.Gerçekten o 'ipeksi yumuşaklık' denen şeyi hissetmeyi başardım.


Daha önce yine saçlarımı b kadar yumuşatan ve parlatan kremler kullanmıştım (bkz : gliss serileri ve watson biralı saç maskesi) ama onlar saçlarımı hem ağırlaştırdı hem de bayaa yağlandırdı , bu kremin en güzel tarafı ne kadar bol kullanırsanız kullanın saçlarınızı yağlandırmaması ve ağırlaştırmaması oldu.



Banyoda iki şampuan sonrası ceviz büyüklüğünde bi miktarı saç uçlarıma uyguluyorum , aman diyim hangi kremi kullanıyorsanız kullanın saç diplerinize çok yaklaştırmayın aksi halde yağlanmalar ve dökülmeler başlar. 

Ayrıca gün boyu saçlarınızda kalan mükemmel kokusu da cabası :) Kokuyu tam tarif edemiyorum ama ballı süt gibi kokuyor :)

Bi saç kremi üzerine bu kadar konuşmak belki size saçma gelebilir ama saçları konusunda dertli olanlar varsa onların işine eminim çok yarayacaktır.Sizin de saçlarınız kuruysa muhakkak bu kreme bi şans verin derim çünkü bayaa mükemmel :)

8 yorum:

  1. saçımla ilgili çok dertliyim öeneri için teşekkürler resimler çokk hoşuma gitti o bal detayını eklemek çok başarılı olmuş çok beğendim :) bu arada blogunuzun hemen izlecisi oldum bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğendiysen ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Ben de kırıklardan muzdaribim. Bir buçuk yıl direndim ama geçen kestirmek zorunda kaldım. Kesin alacağım bundan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim canım çok güzel yumuşatıyor ben hala direniyorum uzatmaya ama bakalım ne kadar dayanabilcem :) #direnyıpranmışsaç

      Sil
  3. Ben bu serinin şampuanını kullanmıştım ilk çıktığı zamanlarda. Bak sen yazınca aklıma geldi. Denemek istediklerim bitince bu seriye geri dönebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şampuanı ben de merak ediyorum ama bu krem cidden başarılı yahu , gratisin indiriminde stoklıycam bi kaç tane :D

      Sil
  4. Güzel ürünleeri var Elseve'in .Bi ara kullanıyordum şimdi Teresan kullanıyorum eczaneden aldım.Zaten kısacık saçlarım var gerçi :):)
    Neyse .Bana da beklerim ;
    http://senistiyorruj.blogspot.com/
    sevgileer (:

    YanıtlaSil
  5. ben de beğeniyorum elseve ürünlerini :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...