21 Şubat 2014 Cuma

Garnier Nem Dengesi / Matlaştırıcı Krem

Herkese merhaba. 



Bugün size iki haftadır düzenli olarak (sabah ve akşam) kullandığım bir kremden bahsedeceğim.


Garnier'in yeni çıkardığı Nem Serisini eminim bir çoğunuz raflarda görmüşsünüzdür , ben de elimdeki krem bitince direk bu seriye yöneldim.Cildim karmadan yağlıya dönük olduğu için yeşil renkli , parlama karşıtı kremi alıp kasaya koştum.

Öncellikle ürünün vaatlerine bakalım ;


24 Saat Nemlendirme : Yes sir ! Bu ürünün nemlendirme özelliğine tek kelimeyle bayıldım.Cildinizin neme doyduğunu hissediyorsunuz ve bu size tüm gün boyunca yetiyor. Fakat eğer cildiniz gerçekten çok yağlıysa bu ürün size biraz fazla gelebilir.

Cilt İhtiyacına Yönelik Etki : Bu şıkdan biraz uzunca bahsedeceğim.

-Kremi ilk sürdüğünüzde cildinizin parıl parıl parladığını göreceksiniz fakat telaş etmeyin krem iyice emildikten sonra takriben 5 dakika içersince cildiniz matlaşıyor.

-Matlık gün boyu sürüyor mu ? Maalesef.Ben artık hem sağlıklı bi içeriği olup hem de gün boyu matlaştıran bir krem olduğunu düşünmüyorum zaten.En iyi ihtimalle 4 5 saat sonra cildiniz de parlamalar olduğunu yani kremi sürmeden önceki haline döndüğünü göreceksiniz.Bunlara rağmen bu kremin şöyle bir güzel özelliği var ; cildi matlaştırmak için güzel bir makyaj bazı olduğunu düşünüyorum.Eğer pudra veya mat fondöten kullanırsanız bu kremin üzerine o zaman gerçekten gün boyu parlama yapmıyor.

-Tazelik sağladığı evet çok doğru , 2 haftadır daha canlı bir cildim olduğunu gözlemledim.

-Cilt rengini eşitliyor mu ? Çok sanmıyorum , iki haftadır düzenli olarak kullanıyorum ama cilt rengimi eşitleme konusunda yardımcı olduğunu söyleyemeyeceğim.


Ürünün içeriği ;


Paraben içermemesi ve su bazlı olması en sevdiğim özelliklerinden oldu kesinlikle.Yağlı ciltler için su bazlı ürünler her zaman daha faydalı ve sağlıklı olmuştur.


Ürün mousse dediğimiz kremle köpük arası bi formda.Emilmesi için biraz uğraşmak gerekiyor , kremi sürdükten sonra tampon hareketlerle cildinize yedirmenizde fayda var.Kokusu ise çok taze , ben çok sevdim  çok hassas değilseniz sizi rahatsız etmeyecektir.


Krem 50 mL ve güncel fiyatı 15-16 lira arasında değişiyor.Ben iki haftada bu kremi yarıladım , bitirmeden yedeklemeyi düşünüyorum hem içeriği hem de etkilerinden dolayı cildimin çok sevdiği bir krem oldu.

*Küçük bir uyarı : Bu ürün bir cilt ürünü olduğundan bende ki etkilerini illa sizde de gösterecek diye bir durum söz konusu değil.Sadece krem hakkındaki fikirlerimi sizinle paylaşmak istedim. Cildiniz çok hassas ve sivilceye çok meyilli değilse bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum fakat yine de alın ya da almayın diyemem.Tercih tamamen size kalmış :)

Herkese iyi haftasonları :)

18 yorum:

  1. Teşekkür ederiz emeğine çok açıklayıcı olmuş ben ışıltılı bir cilt arayışındayım ama malum önümüz yaz arıtk matlaştırıcılara baksam iyi olacak yoksa güneşin altında disko topuna dönmeyeyim :D veeee abonenim artık ;)

    YanıtlaSil
  2. Peki önerebileceğin bir matlaştırıcı krem var mı ?

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben bayan değilim kremleri beğeniyorum ve kullanıyorum. bunların bayan erkek diye ayrım varmı kullanabilirmim. cildim kuru görünmesini hiç sevmim :oasdasd

    YanıtlaSil
  4. Paylaşım için teşekkürler ama bu krem bende alerji yaptı :(

    Bu arada blogunu takibe aldım.

    Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 6 günlük bir blog...

    http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. merhaba blogunuza size ozel bir tasarim isterseniz lufen bize yazın..

    YanıtlaSil
  6. merhaba cnm yazını çok beğendim bu arada bloğunu takibe aldım bende bekliyorum esen kal!!

    YanıtlaSil
  7. merhaba blogunu çok beğendim takipteyim seni de bloguma beklerim :) http://makeupby-ezgi.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar ben dün aldım bu kremi fakat surdukten sonra kaynar su dökülmüş gibi yanma ve batma yaptı yaninda kullandigim urunlerden dolayidir dedim gece yatmadan once garnier 3 u bir arada temizleyicisiyle yuzume peeling yapip tonikleyip surdum genede yanma batma bi de kabar kabar yaptı şuanda kasiniyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...