8 Şubat 2014 Cumartesi

Avon Ideal Flawless Invısıble Coverage Foundation / Medium Beige


Herkese yeniden merhaba.

Bugün blogda iki aydır elimden düşmeyen favori fondötenimden bahsedeceğim.

Bu ürünü pixiwoo kardeşlerin favorisi olarak tanıyıp Avon katalogunda görür görmez hemen almak istedim. Bendeki rengi medium beige , şansıma rengi de tam oldu bana. 


Ben çok fondöten insanı değilimdir , yaz başından beri hem hafif yapısı hem de yüzümü capcanlı göstermesi sebebiyle NARS'ın renkli nemlendiricisini elimden düşürmedim. Fakat cildim artık biraz daha fazla kapatıcılık istiyor bu sebepten Avon'un ideal flawless invisible coverage fondöteni imdadıma yetişti.

Ürün kesinlikle isminin hakkını veriyor , hem cilt kusurlarımızı kapatırken hem de çevremizdekilere 'yok şekerim ne fondöteni suratıma bi şey sürmedim' yalanını atabiliyoruz. Fotograflarda tam yakalayamadım  sanırım ama fondötenimden içinde minik minik ışıltılar , bu ışıltılar da yine yokmuş gibi durup cildinizin çok canlı ve pürüzsüz görünmesini sağlıyor. Benim en en en sevdiğim (evet güzel özellikler henüz bitmedi) özelliği ise bitişi oldu , pudramsı / kadifemsi bir bitişi var bu fondötenin buyrun size bebek poposu gibi bir cilt! Kötü özellikleri yok mu ? Evet maalesef bi tane var o da kalıcılığının çok başarılı olmaması. Sizi gün boyu idare edecek bir ürün değil , kalıcılığı 3 4 saatten fazla değil maalesef. Kadifemsi bitişinden dolayı üzerine pudra geçerek o görüntüyü mahvetmek istemiyorum o yüzden cildime öncelikle baz sürüyorum ( tercihim tabiiki benefit porefessional baz oluyor) böylelikle kalıcılığı en azından 6 7 saati görmüş oluyor.



Uzun bir post oldu fakat eklemek istediğim bir kaç şey daha var , ürün yağlı ciltlere uygun bir ürün eminim kuru ciltleri de memnun edecektir. Benim cildim karmadan yağlıya dönük bir cilt ve severek kullanıyorum bu ürünü fakat cildiniz çok yağlı ise sizi memnun etmeyecektir.


PS: Diğer bloglardan okuduğum kadarıyla ben bu ürünü rimmel'in wake me up fondötenine çok benzettim , artık Türkiye'ye geldiğine göre onu da deneyip bir karşılaştırma yazısı yazacağım.

4 yorum:

  1. Bu urunu cok sevmene sasirdim, ben de yagli bir cilde sahibim ve benim cildimde maske gibi durdu, naparsam yapayim duzgun dagilmadi ve icinde isiltilar oldugu icin etrafima isik sactim butun gun. O yuzden bende kapatici gibi sadece belirli yerlere suruyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Cok sasirdim ya ben de herkesten iltifat aldim cildin ne guzel olmuş diye :/ ben yarim pompa kadar alip elimle dagitiyorum bi oyle dene istersen canim oyle yapinca yok gibi duruyor bende

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan.
    Bir cok Avonun fondotenlerini denedim. Hepsi maske gibi duruyor yuzumde. Bu fondotenle ilgili ilk defa olumlu yorum okuyorum. Umarim hep memnun kalirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa bu fondotenini denedim ve cok memnunum hayret ben bir suru güzel yorum okudum bu fondotonle ilgili basta pixiwoolarinki olmak uzere

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...