11 Şubat 2014 Salı

Dirty Works 3lü Vücut Seti

Dirty Works markasını daha önce ne bir yerde okumuş ne de görmüştüm fakat şirin ambalajları sayesinde Gratisde gördüğüm gibi hemen kasaya koştum.



Bu 3lü vücut setinin içersinde Body Butter , Duş Jeli ve Peeling bulunuyor.
Öncelikle hepsinin kokusu aynı , ilk kokladığım zaman kokusu çok tanıdık geldi ve bi kaç saat sonra fark etimki bu set Christin Dior'un Miss Cherie'sine çok benzer bir kokuya sahip. Çok hafif olmayan bir kokusu var ki ben çok seviyorum zaten.



Ürünler parabensiz. Içeriklerinde kahve ve limon olması dikkatimi çekti :) Duş Jeli hariç diğer ikisi de Shea ve tatlı badem yağı içeriyor.

Setin içinden çıkan üç ürünümde çok beğendim. Duş Jeli ve Peeling biraz koyu , jel kıvamında. Peeling taneleri tam kıvamında , vücudunuzu zedelemiyor ama aynı zamanda işini iyi yapıyor. Fakat ben elime uyguladım peelingi çok sert uygulamış olacağınki ellerim biraz acıdı ve kızardı. Hafif uygulamakta fayda var.Duş jelininse köpürmesi ve temizlemesi gayet başarılı. Body Butter biraz yoğun kıvamlı fakat hızlı emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor.Kokusunsa 4 5 saate kadar dayandığını söylemem de fayda var , en sevdiğim özelliği bu oldu. Body Butterın tüp formunda olması çok iyi bir tercih olmamış yapısının yoğunluğundan sebep ürünü çıkarmak için bayaa bi efor sarf etmeniz gerekiyor.




28 liraya alınacak gayet güzel bir vucüt seti olduğunu düşünüyorum , hele ki zaten Miss Dior Cherie nin kokusunu seviyorsanız muhakkak alın derim.

Şu an Gratisde %40 indirim var 16 liraya bu sete sahip olabilirsiniz :)

4 yorum:

  1. Güle güle kullan bu markanıj ürünleri hem güzel hemde uygun umarım gratis bu markayı temelli getirmiştir diğerleri gibi gitmesin =(

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar .Öncelikle güle güle kullanın .
    Bir sorum olacak .
    Bu ürünlerde plastik kokusu olduğunu söyleyenler var ?
    Gerçekten de var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum öyle bi plastik kokusuna hiç rastlamadım , hatta bu yorumu okuduktan sonra tekrar kokladım ama hiç almadım plastik kokusu. Aksine ben bayılıyorum kokularına :) belki ürünlerin tarihi geçtiyse vs öyle bi koku olmuş olabilir bilemedim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...