22 Haziran 2013 Cumartesi

NYX Jumbo Eye Pencil ile Göz Makyajı

Dün girdiğim  NYX Jumbo Eye Pencil yazısına bir izleyicim keşke gözünde de görseydik diye yorum bırakınca ben de neden olmasın dedim ve sizler için bu makyaj postunu hazırladım.Umarım beğenirsiniz :)

Kullandığım ürünler


İlk olarak NYX Jumbo Eye Pencili göz pınarıma çok yaklaşmadan tüm göz kapağıma sürdüm.Daha sonra the Balm'ın Nude Tude paletinden 'Sexy' isimli farı tüm göz kapağıma -yine göz pınarına çok yaklaşmadan- sürdüm ve dağıttım ,vyine aynı fırçayla 'Sleek' isimli farı alıp göz kapağımın dış köşelerine sürdüm ve hafifçe dağıttım.Son olarak flormarın ultra black eyelinerını kirpik diplerime çok yakın olacak şekilde göz kapağıma sürdüm.


 Gözlerimin altına ise NYX Jumbo Eye Pencili uyguladım ve gözlerimin içine flormar ultra black eyelinerı çektim.Göz pınarımı da essence 3D far'ın en açık rengiyle aydınlattım.Rimek olarak da Bourjois Volumizer kullandım.




Anlatması ne kadar uzun olsa da aslında uygulaması çok kısa süren bir makyaj.Herkesin kolaysa yapabileceğini düşünüyorum , umarım beğenmişsinizdir :)




8 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...