16 Nisan 2013 Salı

Bourjois Volumizer Rimel

Normalde 45 tl'ye satılan bu rimel bu ay Watsonsda 30 tl'ye düşmüş , e tabii kozmetik canavarları durur mu ? Hemen edindim kendime bir adet :)



Bu maskarayı almamdaki etken tabiiki sadece fiyatının düşmüş olması değildi.Ben de asıl merak uyandıran şey bu rimelin iki adımda uygulanması oldu.



İlk adımdan başlayalım ;

1.Step yazan kısmı çevirip açtığınızda aplikatöre az bir miktar  likit geliyor.


Bu adımı uyguladığınızda KESİNLİKLE kirpkikleriniz birbirine yapışmıyor , muazzam bir şekilde birbirinden ayrılıyor.Bu aşamada kirpikleriniz çok hacimli olmuyor ama bir miktar hacim veriyor.Ben gerçekten bu görünütüyü de çok sevdim.Kirpiklerim belirgin olsun ama çok da abartmak istemiyorum diyorsanız ikinci adımda geçmenize gerek kalmayabilir.

İlk adımda benim kirpiklerim şöyle oldu;



İkinci adıma geçelim ;

Rimeli iki adımda uyguluyorsunuz demiştim ama rimelin iki adet fırçası yok tek bir fırçası var.İkinci adımda geçmek için 1.Step yazan kısmı tüpün içine daldırıp(?!) kapatıyorsunuz ve bu sefer 2.Step yazan kısmı çevirip açıyoruz.

Gördüğünüz gibi bu adımda aplikatöre çok çok fazla likit geliyor.



Bu görüntü sizi korkutmasın sakın , ben ilk başta o kadar fazla ürünün kirpiklerimi birbirine yapıştıracağını düşündüm fakat öyle bi şey olmadı.Bu adım kirpiklerinize çok çok güzel bir hacim katıyor.Simsiyah , dolgun ve tek tek ayrılmış kirpikler elde ediyorsunuz.Bi rimelden başka ne isterizki zaten :)

Bu da ikinci kısmın uygulanmış hali ;


2 adımı da tamamladığınız zaman böyle bir görüntü çıktı oraya.Açıkçası ben bu kadarını beklemiyordum , sonuçtan çok fazla memnun kaldım.

Bütün bunların dışında gün içinde topaklanma , dökülme veya akıp  bulaşma gibi bir sorun yaşamadım.İlk sürdüğünüzde kirpiklerinizin biraz sertleştiğini hissedebilirsiniz fakat daha sonra o da geçiyor.

Siz nasıl buldunuz ? Watsonslarda bu ürün hala 30 tl'ye satılıyor denemek isteyen varsa muhakkak bu fiyata kaçırmasın alsın derim :) Yeni bir rimel arayışında olanınız varsa sizin de denemenizi şiddetle tavsiye ederim :)

10 yorum:

  1. daha önce bourjois rimel kullanmıştım, çok da memnun kalmıştım. Maalesef burdaki watsons da bourjois satılmıyor yoksa kaçırılmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilk bourjois rimelim oldu ve iyi ki almışım diyorum ya :)

      Sil
  2. keşke bourjois tüm watsonslarda satılsa, ne yazıkki benim bulunduğum yerde de yok

    YanıtlaSil
  3. IG'den biliyorsun, ben de aldım ve yorumlarımızı kesinlikle birebir örtüşüyor! Hayatımın rimeli bile diyebilirim, ba-yıl-dım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeettt ben de bayıldımm !! Güle güle eskitelim :)

      Sil
  4. yuzlerce marka denedimm hicbiri bu kadar uzun surede bitmedi ve bukadr guzel olmadi harikaaa

    YanıtlaSil
  5. yuzlerce marka denedimm hicbiri bu kadar uzun surede bitmedi ve bukadr guzel olmadi harikaaa

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...