10 Mayıs 2013 Cuma

Rival De Loop Yüz Temizleme Bezleri

Günün üçüncü ve son yazısıyla tekrar karşınızdayım.

Rossman alışverişimde bu makyaj temizleme bezine de bir şans vermek istedim.Ne yazıkki çok başarılı bulduğumu söyleyemeyeceğim.




Allık ruj ve pudra gibi ürünleri çıkarıyor fakat durum rimel ve eyelinera gelince maalesef hiç başarılı olmadı , gözlerinizi 2 3 mendille oymanız gerekiyorki anca çıkarabilesiniz.Ürün waterproof ürünleri bile çıkaracağını iddia etmiş ama ne yazıkki öyle bir durumda yok.


Onun dışında gözleri yakmıyor ve gayet tatlı bir kokusu var , ürünün vegan olması da ayrı bir artı.Ben bu bezleri makyaj malzemelerimi temizlemek için ve rujumu taşırdığım zaman taşan kısımları silmek için kullandım , nerdeyse bitti.Bi daha alır mıyım ? Muhtemelen almam , ucuz yollu bir makyaj temizleme mendili arıyorsanız benim favorim olan Cala Makyaj Temizleme mendillerini denemenizi tavsiye ederim.Yazısı için Tık Tık


2 yorum:

  1. Sana hak veriyorum, bunlar göz makyajini iyi cikarmiyor. Ayrica göz makyajini cikarmaya calisirken öyle bir ovusturmak zorunda kaliyorum ki gözlerime zarar gelecek (gerildikce daha da cabuk kirisik olusur derdi) diye korkuyorum. Ama ben genelde sadece yüzümde kullaniyorum, o da temizleme jelinden sonra, yani hemen hemen temiz yüzde kullaniyorum belki geriye bir sey kalmistir diye. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım , ben de öyle yapıyorum artık :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...