10 Mayıs 2013 Cuma

Nivea BB Cream Medium to Dark

Uzunca bir aradan sonra herkese merhabalar 




Bugünün ilk konuğu Nivea'nın koyu tonlu bb kremi , malum yaz geldi çattı ardık fondötenler değilde bb kremler ve renkli nemlendiriciler revaçta.

Öncelikle bu krem'in ve genel olarak piyasadaki bb kremlerin en önemli sorunu kısıtlı renk çeşidinin olması.Nivea bb kremin iki adet renk çeşidi var , açık tenli olmadığım için elim tabiiki koyu renk olanına gitti fakat koyu renkte gerçekten bayaa bayaa bir koyu çıktı.Eğer bu kremi çok sevseydim muhakkak gidip açık tonunu alırdım ve koyu tonla karıştırıp kullanırdım.


Kremin genel özelliklerini gelecek olursak ;

-Cildi iyi nemlendiriyor , yağlı ciltli biri olarak bu bana biraz fazla geldi.

-SPF 10 güneş korumalı , bu koruma bana yetiyor ama açık tenlilere yetmeyebilir.

-Kapatıcılığı bence bir bb kreme göre gayet iyi  , orta kapatıcılıkta.


-Cilt tonunu eşitlemesi ve kalıcılığıyla beni kendine hayran bıraktığını söyleyebilirim , o konularda gayet başarılı.

-Rengi çok koyu olduğu için yüzümde tüp patlamış gibi gezdim , yazın bronzlaşınca kullanmak daha mantıklı olur.

-Gün içinde tek başına kullanımda  alın ve burun bölgemde feci derecede parlamalar yaptı dolayısıyla üzerine pudra geçmek durumunda kaldım o zaman parlamayı daha azalttım.

Merak edenler için içindekiler ;




İndirimsiz satış fiyatı yanılmıyorsam 25 tl civarı.Bu kremi almadan önce muhakkak rengini cildinizde denemenizi tavsiye ederim.Orta kapatıcılıkta ve kalıcı bi bb krem arıyorsanız ve parlama sorunu yaşamıyorsanız bu bb kremi size tavsiye edebilirim.

Herkese iyi haftasonları !


4 yorum:

  1. Benim cildimde yağlı, arkadaşımda kaldığım bir gün denemiştim ürünü ben almadım. Açıkçası pek sevmedim ya, garnier bb kremi daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle yağlı ciltlere uygun değil , çok parlama yapıyor.ben de garnieri deniyorum şimdi daha bi memnun kaldım :)

      Sil
    2. Memnun kalmana sevindim, ben hakkaten seviyorum garnier bb kremi, şu an sadece bb krem + pudra kullanıyorum. Fondötene elim gitmiyor:)

      Sil
    3. yaz aylarında fondöteni kullanamasın gelmiyor ben de ya bb krem ya da renkli nemlendirici kullanıp üzerine pudra geçiyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...