4 Nisan 2013 Perşembe

Ben de bunları bitirdim #1

Herkese merhabalar ! Nihayetinde yazısını yazmak için çok heveslendiğim 'Ben de bunları bitirdim' postumla karışınızdayım :)

Bu yazı biraz detaylı olacak , çünkü bitirdiğim ürünlerin içinde size tanıtmadıklarım var.Hepsini detaylı olarak burda tanıtacağım.


1)Pantene Doğal Sentez Saç Bakım Kremi:
Bu serinin şampuanını ve saç bakım kremini uzun süre boyunca özellikle kokusuna bayıldığım için kullandım.Fakat son zamanlarda kafa derimde kaşıntıya ve sivilceye yol açtı.Hem bu sebepten hem de artık daha başka ve saçıma daha iyi gelecek ürünler denemek istiyorum o yüzden bi daha almam sanırım.

2)Pantene 7/24 Bukle Şekillendirici Saç Bakım Kremi:
Bukelelerimi falan şekillendirmedi , bi de saçımı çok ağırlaştırdı.Pek sevememiştim zar zor bitirdim.

3)Gliss Oil Nutritive Sıvı Saç Kremi:
Kaç kutu bitirdim hatırlamıyorum.Çok seviyorum ben bunları! Kokusuna bayıldığım bi ürün.Saçı tedavi ediyor mu çok sanmıyorum ama benim saçlarımı kolaylıkla açıp taramama çok yardımı dokunuyor.Yedeği de var zaten bittikçe alacağım ürünlerden.

4)Olay Active Hydrating Nemlendirici Jel:
Favori nemlendiricim , yağlı cildi olanların denemesini tavsiye ediyorum.Yazısını yazmıştım zaten tık tık.

5)Garnier Kafeinli Göz Altı Roll-on'u:
Ucunda metal bi topu olduğu için sürünce göz altlarınızı çok güzel ferahlatıyor , bu yönünü çok sevdim ! Jel kıvamlı bi ürün ama morlukları yok etmeye çok bi etkisi olmadı , hatta hiç etkisi olmadı.Başka göz kremleri arayışında olduğum için bir daha almayı düşünmüyorum.

6)Olay Total Effects Göz Bakım Kremi:
Annem almıştı bunu kendine daha sonra kullanmayıp bana verdi.Tamamen nötr olduğum bir ürün , bi faydasını zararını görmedim.Nemlendirmesi güzel o açıdan sevidm.

Gelelim concealerlara


7)Flormar True Color Kapatıcı 03:
Kampanya mı ne vardı sanırım o yüzden iki tane almıştım.İnce yapılı dolayısıyla  yaz ayları için ideal .Orta kapatıcılıkta ama kalıcık deseniz 10 üzerinden 3 veririm.Pek de memnun kalmadım , hatta bi tanesinin yarısından biraz daha azı duruyor ama yetti artık yani o yüzden çöpe.

8)Essence Stay Natural Kapatıcı:
Kalıcılığı 1 saati geçmeyen ama çok doğal duran , ince yapılı ve orta kapatıcılığın biraz daha altında olan bi kapatıcı.Sıvı yapılı , bu da bence yaz ayları için ideal.Kalıcılığı çok az olduğu için bir daha almam.


9)Loreal Color Riche 458 Lipstick:
Sanırım iki sene önce aldım bu ruju , dibine kadar kullanmışım.Morumsu kahverengimsi bir rengi var severek kullanmıştım.

10)Clinique Chubby Stick Chunky Cherry :
Aman Allahım o kadar övüldüki bu lipstick , almamak imkansız hale geldi.Renk vermesi çok başarılı değil nemlendirmesi eh işte.Ayrıca fiyatı 50 tl ama içinden azıcık ürün çıkıyor , kazıklandığımı hissettim.Bir arkadaşım 5'li minik setini almış 100 liraya , fakat rujlar o kadar minikki 10 kere sürseniz biter.Çok tavsiye etmiyorum ben de bir daha almam.


11)Lancome 01 Raisin Noir Göz Kalemi:
Kömür Karası rengiyle beni kendine aşık etmiş fakat kalıcılığyla sınıfta kalmış bir ürün.Kapağını uzun bi süre açık bıraktığım için kullanılmaz hale geldi.Ucunu açtım ama değişen bi şey olmadı maalesef.

12)MAC Fluidline Black Track:
Güzeller güzeli jel eyelinerım.Rengi ve kalıcılığıyla 10 üzerinden 10 puan verdim kendisine.Bittiğine çok üzldüğüm bir ürün oldu.Neyseki artık maybelline'in jel eyelinerları var daha ucuza ve hemen hemen aynı kalitede.

Umarım yararlı bir yazı olmuştur.Kendinize çok iyi bakın :)



14 yorum:

  1. Olay'dan bendede var yağlı ve karma ciltler için olanı bu zaten,her iki cilt tipi için harika bir ürün.Garnier rol-on konusunda haklısın serinletme için birebir morluklarımada bir nebze iyi geliyor.
    Bitirme konusunda birikme yapmaktayım darısı benim ürünlerin bitmesine.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmen rahatladım bunları çöpe atınca ya :) Ben de bir iki aydır biriktiriyodum , neyseki bittiler ! Olay favorim ya , yarın yazısını yayınlayacağım krem bitince direk ona geri dönüş yapıcam hihi :) Seninkiler de biterde bi an önce yenilerine yer açılır umarım :)

      Sil
  2. Clinique chubby stickleri ben çok gereksiz bulmuştum ve iyi ki almamışım dedim :) yalnız eyeliner bitirmişsin tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay iyi ki almamışsın yani , gerçekten boşu boşuna o kadar övüldü onlar bence.O eyeliner'ı ben bi seneden fazla kullandım anca öyle bitti :)

      Sil
  3. Ne kadar cok sey bitirmissin öyle! Chubby Stick'in renk vermemesi onun yapisindan kaynaklaniyor, ama herkese her seyi sevdiremeyiz ya :-) Ben sahsen Cherry rengini deneyecegim insallah, cünkü tam benlik bir renk!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bittiler artık :) ben fiyatını gereksiz buldum , yani 50 liraya satılan bi ürünün en azından daha güzel olmasını beklerdim.Bi de aşırı şişirildi bu ürün burda ondan hayal kırıklığına uğramış olabilirim :) Ama rengi çok tatlı evet :)

      Sil
  4. waaaauuuuwww napmışsın canım öyle ne kadar çok biten var hep de makyaj ürünleri tebrikler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj ürünlerinin çoğu bir senede bitti :) Bu postu yapmak için atmamıştım.Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. çok bilgilendirici bir yazı olmuş ellerinize sağlık :) şimdi hangi göz kremini kullanıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ne mutlu bana :) şimdi elimde kiehl's midnight recovery eyes kreminin testerı var onu kullanıyorum , testerlar bitince karar vericem ne alıcağıma

      Sil
    2. Onun da yazısını en kısa zamanda bekliyorum o zaman benimde göz kremim bitmek üzere bir fikir edinirim :)

      Sil
  6. Olay i kesinlikle tavsiye etmiyorum annemle beraber goz alti kremini kullandik ikimizde de et beni olustu goz altlarimizda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa çok kötü olmuşş :// o zaman uzak durmak lazım olay den

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...