6 Şubat 2013 Çarşamba

Dünyanın en güzel kokan maskesi

Selam sevgili okurlar , bugünki durağımız Superdrug markasının müthiş kokan yüz maskesi.Abartılı kokuları olmadığı sürece meyve ve şeker kokulu olan kozmetik ürünlerini çok seviyorum.Bu maskeyi alma sebebim de hem şirin görünümü hem de müthiş kokusu , zaten biz kızlar da var bu  hiç bi işe yaramayacak da olsa 'aa çok şiriiin' diye milyon tane gereksiz şey alma durumu.Neyse gel gelelim asıl konumuz olan kil maskesine.Bir kaç çeşidi var maskenin bendeki raspberryli (frambuazlı) olanı.


Benim favorilerim arasında Niveanın yüz maskeleri va fakat bu ürünü de alıp denemek istedim.Ürün kil  bazlı  cildi temzileyeceğini , tazeleyeciğini yumuşak ve pürüssüz bir görünüm kazandıracağını vaadediyor.Kokusunu ve yapısını çok sevdiğim için haftada 2 veya 3 kez kullanıyorum , cildimi gerçekten yumuşatıyor ve parlatıyor orta seviyede temizlediğine de düşünüyorum.

Fotoğrafda gördüğünüz gibi yoğun bir yapısı var maskenin.Temiz cilde uygulanması ve 10-15 dakika bekletip sıcak suyla yıkamak gerekiyor.Ben gelende 10 dakika bekletiyorum çok geriyor suratımı çünkü.


Maskenin kokusu yapısı hoş , fiyatı da gayet uygun (7 ya da 8 lira) fakat içinde paraben olduğu için haftada 1 den fazla kullanmayı düşünmüyorum artık.Gene de o kadar güzel kokuyorki sırf kokusu yüzünden bırakmak istemiyorum bu maskeyi :).


Kesin alın ya da aman ha sakın almayın diyemiyorum size ama ben şimdilik memnunum kendisinden.Maske Watsons mağazalarında satılıyor.

Bu arada paraben nedir zararları nedir diye merak ediyorsanız Habertürk'ün sitesinde bu konuyla ilgili bir haber vardı tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...